شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
تصاویر یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر رضوی

حوزه/ حجت الاسلام حسن زاده نامقی تصریح کرد : سید مقاومت شهید حسن نصرالله حزب الله را  به یک ساختار مستحکم  تبدیل کرد که باعث  فخر شیعه و  اسلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، امروز پنجشنبه ۱۹ مهرماه در یادواره شهدای ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در حسینیه شهدای حرم مطهر رضوی به اهمیت زیارت حضرت رضا(ع) اشاره و اظهار داشت: شهدا در عمل ثابت کردن که امام رضایی عمل می کنند برای احیای حق مبارزه کرده به شهادت رسیدند امروز عزت ، شرف و استقلال ایران اسلامی مدیون شهدا است.

وی به اقتدار جهانی ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: رژیم صهیونیستی هفته گذشته تهدید کرده بود که امام خامنه ای را ترور خواهد کرد تمام تحلیلگران سیاسی گفته بودند رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا حتما به تهدید خود عمل می کند در حالی رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز حضور پیدا کردند.

وی تاکید کرد: مهمترین عامل بازدارندگی وحشی گری رژیم صهیونیستی در منطقه حضور شهادت طلبانه رهبر معظم انقلاب است که مبتنی بر سیره اهل بیت (علیهم السلام) عمل می کنند .

وی با اشاره به تهدیدات ترور سید حسن نصرالله توسط آمریکا در سال های گذشته گفت: ۳۵ سال قبل بعد از شهادت موسس حزب الله لبنان سید عباس موسوی روزنامه های رژیم صهیونیستی تیتر زدن دیگر خطری به نام حزب الله و جنگ نظامی با حزب الله وجود ندارد زیرا حزب الله لبنان از بین رفته است .

وی تصریح کرد: اما سید مقاومت شهید حسن نصرالله حزب الله را به یک ساختار مستحکم تبدیل کرد که باعث فخر شیعه و اسلام شد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از شهادت سید حسن نصرالله دوباره موج های تبلیغاتی علیه حزب الله از بین رفت در حالی که اقدامات غیرتمندانه جنبش مقاومت حزب الله در مقابل غده سرطانی ادامه دارد و قطعا تا نابودی رژیم صهیونیستی و احیای دوباره اسلام در فلسطین ادامه خواهد داشت .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به موفقیت ها و رشادت های نیروهای مسلح در عملیات های صادق گفت: دست و بازوی نیروهای مسلح را می بوسیم که اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین المللی بالا بردند البته ما انتظار داریم نیروهای مسلح تنها به حمله زمینی علیه رژیم صهیونیستی اکتفا نکنند بلکه از آسمان و دریا این رژیم غاصب را مورد هدف قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha